måndag 22 september 2008

Tisda!!!

Ja det v ar ett tag sen jag skrev här. Har egentligen inte så mkt att förtälja!! Jo en rolig sak händer på fredag!!! ULLARED!!! Jag o Susanne ska dit o shoppa jädrar i det;) Eller egentligen ska jag inte ha så mkt. Bara roligt o komma iväg lite. Blir bara hon och jag, men vi ska nog fasen ha roligt ändå;)

Har Elias pop overall ute på tradera nu. Är uppe i 450 kr i denna stund. Jag köpte den för 350!! (Var rea) Funderade massor på om jag skulle sälja den eller ej. Men joo tänkte jag sen, en overall är ju inget man sparar som minne precis!!! Så nu kan jag köpa annat kul istället!!

Ska jobba kväll ida:( Så det blir o lämna E vid 11 sen Friskis!!!! Behöver verkligen det! Har kommit in i en ond cirkel med godis ätande. Kan kränka hur mkt som helst!!! USH!!!!


Allt för ida!!!!

2 kommentarer:

Carolin sa...

fasen va gött att overallen är uppe i så mycke :)

Carolin sa...

usch då stackars elias. men mycke sånt ska vi o dom säkert va med om men man vänjer väl sig aldrig.