fredag 12 september 2008

Har gjort värsta fyndet!!!!

Ja denna tröjan köpte jag igår!!!. Älskar småfolks kläder!!!!! När jag var i affären hade jag väldans beslutsångest, finns ju så mkt att välja på. Men till sist bestämde jag mig för denna. O den kosta 250kr. Tycker det e rätt mkt för en barntröja, så jag hade lite magont efteråt. Men iaf när jag skulle in på internet banken när jag kom hem för o se hur mkt pengar det fanns kvar, hade kvinnan i affären bara dratt 25kr. 25 SPÄNN!!!!!!!! Så nu kan jag ju köpa en till!!!!!!
Ja inte fan tänker jag säga till henne, det är ju hennes problem!!!!


Gissa om jag haft träningsvärk!!!!=?????? Tyckte inte jag tog så tunga vikter, men herregud säger jag!!! Har knappt kunnat gå, o benen viker sig iblan så jag håller på o ramla!!! Men det e väl bara o på det igen. Onsda blir nästa gång!!!
Skulle köpa kattmat till katten i dag i djuraffären. Fanns en annons i tidningen på en 10kg säck med 75 kr rabatt. Va bra tänkte jag, den säcken kostar 500 spänn och så minus 75 då ju=BILLIGT!! Men när jag kom dit hade dom ju höjt priset till 560!!! HALLÅ!! sa jag till dom, nu blir det ju ingen rabatt, men då sa han att om jag handla nu så fick jag ytterligare en rabatt check!!! Jävla lurendrejeri(eller hur det stavas) Men katten måste ju ha mat. Men jag köpte en mindre säck istället!!

Over and out:)

Inga kommentarer: