fredag 5 september 2008

Äntligen helg!!

Ja då var det äntligen fredag o helg!! Alltid lika skönt, förutom när man ska jobba:( Har ju fått mitt nya schema nu o det slutade på 90%. Får väl nöja mig med det då!! Även om jag vill ha 100%. Kommer jobba varannan helg men så är det, kan ju inte både ha kakan o äta den, fast man vill;)

Nu om en stund ska jag o lilleman in till stan. Mitt paket med Lindexkläder e kommet, sen har jag lite småärenden o uträtta. Sen kl 16 i em ska hela familjen på cirkus för första gången!! Ska bli sp kul. Undra hur E kommer o reagera. Varar i 2 timmar men det var paus så han kan springa avv sig lite. Farmor bjuder och sen efter ska vi hem tilll dom o äta tacos!! Gött!!!

Imorgon ska jag stå på Rinkaby loppis o sälja grejor så har ni inget för er så kom dit, kl 11. Gratis parkering;)
Älskar va med på den, har gjort det i flera år. Folk e helt galna!!

Nej nu ska vi göra vid oss.

Inga kommentarer: