fredag 6 mars 2009

Äntligen fredag igen:)

Fredagar e helt underbara! Ellerhur! En hel ledig helg framför sig! Dock e hela helgen inplanerad med saker men det är skönt det med. Imorgon ska jag ha Meandi party. Får se vad jag köper. Finns ju en hel del fint!!! O handlar man för 1000 så får man ett linne på köpet, inte helt fel!!

Jag köpte en sån där Babysounds, som man kan lyssna på bebis ljuden med. Kunde inte hålla mig. Så kom den med posten härom dan o jag o Fredrik skulle lyssna då fårt som tusan såklart;) Vi leta o leta på magen men hitta inget annat än min egen puls:( Då blev jag allt litta rädd. Men en stund senare gick jag själv upp o la mig på sängen o då hitta jag det! Det dunkade som bara den!!! Super mysigt! Elias lyssnade med, men jag vet inte om han fatta va han skulle lyssna på! Men han tyckte det var kul iaf.

Hej så länge!



Spelar elgitarr o sjunger Imse vimse spindel!








Inga kommentarer: