måndag 16 mars 2009

16 mars!


Ja nu e Elias sjuker igen! Är så trött på detta! Mår så dåligt själv när han e sjuk. Har blitt så orolig varje gång han e sjuk efter att han hade salmonella i sjor o lunginflammationen i dec. Nu har han hög feber o förkyld o lite hosta. Hoppas verkligen det ger med sig snart. Vi som skulle hitta på massa roliga saker ii veckan. Får se hur det blir med det nu!


Har ju nu gått 17+3 dagar i min graviditet o äntligeb tycker jag att jag kan känna lite "fladder" i magen! Såååå underbart!!!! Jag längtar så in i bomben till den 31a när vi ska göra ultraljudet!! Hoppas verkligen man kan se vad det är för kön på den lille krabaten då. Är så nervös så jag håller på o spricka! Kände inte så med Elias, men denna gången kan vi inte hålla osss. Måste veta.....

Lägger in en bild på magen här nu. Blev inte så bra dock!

1 kommentar:

Carolin sa...

sån fin mage :) Är bilden tagen på toan där uppe? jättefin tapet. Ni ska väl dela med er om det blir en tjej eller kille? nyfiken jag med ju. Kram