måndag 28 april 2008

Underbart väder:)

Ja det e underbart väder ida igen!!! O jag e ledig hela dagen. Lilleman sover just nu så jag hinner skriva nårra rader.
Var på möhippa i lördes för Susanne. Blev jättetrevligt. Hade först smyckesparty. Det var jättekul, men vilken beslutsångest man fick. Men till sist blev det ett halsband i turkos, vitt o silver. Blev jättenöjd. Perfekt nu till sommaren när man blitt lite solbrun. Sen tog vi bussen in till stan o ¨åt på Classic, supergod mat alltså. Jag åt lax o de andra åt kött. Drack gott vin gjorde vi oxå. Sen gick vi vidrae in till Banken, var där rätt tidigt så vi slapp kön. Jätte kul där inne oxå, goa drinkar;) Lite synd att alla ville hem med 00.20 bussen! Då var ju jag precis uppvärmd:) Så det snurrade ju lagom mkt i mitt huvud när jag skulle lägga mig. Men det blev en lyckad kväll, Susanne var nöjd o det var huvudsaken.
Sen igår jobba jag kvällen, var mindre kul:(

Ikväll ska vi inviga vår nya grill. Eller ny o ny, lite begagagnad e den. Köpte en Weber grill på Harald för 50 spänn, som skulle kostat 2000! Bra fynd va? Var ngt litet fel på den så ngn hade lämnat tillbaka den. Ska grilla kycklingfile(så jäkla gott) med klyftpotatis till:)

Nej nu skriker solen efter mig
hej så länge:)

Inga kommentarer: