fredag 18 april 2008

Födelsedag!!

I onsdes fyllde ju jag år!!! 26 närmare bestämt!!! Ja tiden går fort, men jag känner inte mig så gammal. Mamma o pappa o mina svärföräldrar kom hit på lite fika. Av mamma o pappa fick jag en ny tvättvinda o pengar o av svärisarna fickjag pengar. Av min underbara son fick jag en jättefin pyamas o av min underbara gubbe en jättefin Marimekko skål. Tack så mycket:)
Ska fira med släkten den 18 maj tillsammans med Elias. Han fyller ju 2 den 29 maj!

Imorron ska vi lämna E hos mina föräldrar. Fredrik har hittat på ngt för bara han o mig, o jag vet inte alls vad det är. Har liiiiite aningar kanske:) Sen hämtar vi honom på söndag em. Ska nämligen greja lite här hemma på sönd. Fredrik ska lägga sten o jag ska måla husgrunden e det tänkt. Är brun nu o det ser förfärligt ut, ska bli grå. Ja det blir nog bra.

Nej nu ska vi till csk o lämna in sista provet.

Inga kommentarer: