torsdag 4 juni 2009

4 juni




Nej det va nog inte foglossning för det e borta nu!!!! Så nu mår jag bra igen. Va hos Bm i måndes o gjorde glukostest, det var helt ok, ingen diabetes här...så nu kan jag fortsätta kränga;)
Mätte även magen o mitt sf mått va 31 dvs ganska stort, men det visste jag redan. Ska på tillväxt ul i v36 för o se hur stor den lilla tänkt o bli. Kan bli kejsarsnitt i värsta fall o det vill jag verkligen inte. Kolla lite på barnmorskorna på tv igårkväll o som jag böla!! Lär böla ihjäl mig när jag ligger där igen!!

Elias fyllde 3 i fredags. Han fick en studsmatta av oss. O som han har hoppat!!! Kan hoppa hela dagarna om han hade fått. Va verkligen en jättebra present. Sen va det kalas på lördan o då fick han ytterligare en massa paket, bla en traktor o en grävskopa att ha i sandlådan! Han va sååååååå glad!

Inga kommentarer: