torsdag 14 maj 2009

Förvirrad!

Herregud vad jag har blivit förvirrad! Det e ganska läskigt faktiskt. Jag brukar alltid komma ihåg möten osv o komma i god tid, men inte längre! Häromdan missa jag ett jobbmöte. Jag kom kl 2 men mötet börja 1, snacka om pinsamt. O igår var jag hos bm o lämna kisseprov o vägde mig o allt. Tyckte jag fick vänta länge...o visst det va inte flörrän ida jag skulle va där!!!
Förresten har jag redan gått upp 10kg!!!!!!!! Var tusan ska detta sluta!!! Ja det blir ingen beach i år! Lär ju se ut som en valross!!!!
Måste pprata med bm om att jag inte kan jobba så mkt som jag gör!! Har så ont i ryggen efter en arbdag. Sen blir det ryggläge resten av kvällen när man kommit hem. Gör ont fram imagen oxå. SKIT är det! Sjukskriver hon inte mig vet jag inte vad jag gör för det funkar inte!

Fått fast jobb nu med förresten! Tjohoooo!!! Eller jag hade ju fast innan med eftersom jag e LAS2000, men nu har jag fått fast på ett ställe, så där börjar jag när jag kommer tillbaka efter grav ledigheten e det tänkt!

Nu e det kaffedax

Inga kommentarer: