torsdag 23 april 2009

Länge sen!



Ja det va ju ett tag sen man uppdaterade här. Har inte haft så mkt att skriva heller för den delen! Dagarna flyter på som vanligt. Min mage växer som bara den o det sparkar jätte mkt. När jag säger till folk att jag inte ska ha förrän den 23 augusti svimmar de nästan:) Ibland e jag faktiskt trött på m,agen oxå, har så fruktansvärt ont i ryggen. Fick lite övningar fr BM som jag ska göra, det ska ju bara bli av oxå;) Sist hos bm fick jag lyssna på hjärtljuden, de låg på 143. Elias brukade ligga på 158, Ska även få gå på ett tillväxt ul i v 37 eftersom Elias va så stor. Det tackar man ju inte nej till precis.
Har börjat räkna dagarna till jag ska sluta jobba oxå! Har tatt semester de helgerna som e kvar oxå! Skönt nu när våren e här!
I helgen ska vi på kalas, svärfar fyller år. Ska inte dit förrän lörd kväll, så det blir o steka fläsket innan:) Sen på sönd tänkte vi köra till Skånes djurpark! Ta med grillen o gå o mysa! Elias lär gilla det iaf!

Lagt in lite bilder på kläder jag köpt till E. Älskar MeandI o Småfolk.



Katvig 70% rea!

Småfolk 30% rea!!!






Sommarens badbyxor fr IdaT










Inga kommentarer: