måndag 3 november 2008

Fy fan

va jag mår piss ida!! Har blitt jätteförkyld med snuva o hosta! Var evigheter sen jag mådde så här illa. Elias har med varit kass i helgen men är lite bättre nu. Men jag e hemma med honom ida sen får jag se hur vi mår imorron.

Skla börja på föräldrarutbildning ikväll! Ska bli väldans intressant. Jag o Fredrik gör inte alltid samma saker med E i olika situationer så det ska nog bli nyttigt att gå den kursen. Mamma o pappa kommer o e hos E mens vi e där.

Var ju o bowlade i helgen o käka på Bar B Ko. Väldans trevligt hade vi. Kom näst sist på bowlingen. Huvudsaken man inte kom sist;) Sen hämta vi E som hade sovit i Rinkaby, käka midda där oxå. Sen körde vi hem vid 4 o sen somna jag kl 18.00. Fredrik tyckte jag var JÄTTE social, mmen va gör man när man inte mår bra??!!

Väntar på ortopeden ska ringa mig här nu snart,. Har så förbannat ont i mitt opererade ben. Får ta värktabletter för o kunna gå. Känns inte riktigt bra. Vet inte vad som hänt. Antignen kanske att det blivit kallt eller att jag blitt förkyld. Får se vad dom har o säga om det!!

Har förresten hänt en rolig sak, men det berättar jag om senare!!!

Tjing tjong!

Inga kommentarer: