måndag 20 oktober 2008

Ny vecka!

Ja nu e det månda igen!! Fan va helgen går fort! Har ju vatt ledig denna helgen. Ifredes var vi bara hemma o drack vin;) o åt god midda. Sen på lördan bjjöd vi hem oss till Carro o Böna, ja det var trevligt. Körde hem vid halv 11. Behöver ju inte alltidbli så sent. Sen igår var vi i Vinslöv hos mina svärföräldrar på midda. Fredriks mormor o morfar var oxå där. Alltid när man ätit där kan man rulla hem;) Så mkt mat o massa efterätter!!! Men gott e det!

Ida har jag o Elias vatt ute o krattat löv.Blev ju underbart väder nu i em. Tänkte först ta gräsklipparen men det gjorde jag inte!!!! Elias hjälprte faktiskt till en del oxå, har köpt en mini kratta till honom!

Nu ikväll kommer en kompis o ska ha Nooni party här. Det är en hudvårdsserie. Ganska dyrt o jag vet egentligen inte om det e bra grejor för jag har inte prövat det! Ha ha!!! Men hon säger det e bra!!

Nej nu ska vi grädda pannkakor!!

Inga kommentarer: