onsdag 27 augusti 2008

Vattenkopps fika;)

En gammal jobbarkompis smsade igår o sa hon hade hört E hade vattenkoppor o undrade om hon fick komma på besök för hennes lille kille behövde ha det. Ja jag gjorde ju lika dant. Så dom kommer vid 14 tiden ida. Man blir som en zombie när man bara går hemma. Kan ju inte göra så mkt nu när han ff har blåsor.

Var ju på stan igår o skulle shoppa! Men tror ni jag hitta nåt?? Nej såklaert inte. Är alltid så..när man verkligen vill ha ngt så hittar man inget. Men jag köpte mig en ny handväska. Alltid ngt. Nu när lönen e kommen så bränner det ju lite i plånboken;)

Ska ta o packa inför Öland oxå. Fan va svårt o veta va man ska ha på sig!!! Får ju träffa drottningen, kanske ska ta med min balklänning?? Nej jag bara skoja!
Har lite ångest över att resa iväg faktiskt. Har aldrig vatt ifrån Elias ngn natt o nu när han e sjuk oxå. Ja Fredrik e ju hemma så det e klart det går bra, men det känns lite i hjärtat ska jag säga.

Nej nu måste jag underhålla min son
Hej svejs

Inga kommentarer: