söndag 30 mars 2008

Magsjuk!!!

Ja det var ett tag sen jag skrev här!!! Får se om jag pallar fortsätta det det, inte för det e så jobbigt o skriva men jag glömmer bort det!!
Har inte hänt så mkt här!! Elias e jättekass i magen:( Har vatt det sen torsdes morse. Var inne på barnakuten i morse, men dom sa det var ett magvirus! Han har såna fruktansvärda magkramper så fort han ätit. Hoppas verkligen det går över snart. Så hemskt o se, man kan ju inte hjälpa honom. Har typ bytt 60 blöjor på 2 dagar!!! Febern har iaf gått ner.

På tisda smäller det.......ja jag ska göra en grej då, men jag skriver inte vad förrän efter, fall det inte blir av. Några i min bekantskaps krets vet vad det är. Inget allvarligt, men nervöst!!!

Fick deklarationen häromdan!!! Får ju tillbaka en massa pengar. Blir nog en resa till vintern:) JIPPI!!! Så tröttt på o lägga alla pengar på renovering, tycker vi kan unna oss detta, man vet ju aldrig vad som händer i framtiden;)

Gick med i VV i torsdes.....IGEN:(. Men nu ska jag verkligen gå ner de sista kilona, vill va fin till den sista maj när vi ska på bröllop!!!!

Nej nu ska jag kolla på EMIL för 10000000000 gången:)

Inga kommentarer: