tisdag 31 juli 2007

Dagis

Ringde precis till chefen om vilket schema jag valde. Blev det på 77%. Elias kommer va på dagis i snitt 18h/vecka. Blir nog alldeles lagom. Så nu har vi suttit på nätet o fyllt i vårt chema till dagiset. Nu börjar det verklige bli verkligt:) Både nervös o spänd på att börja jobba. Har haft fjärilar i magen ett bra tag nu över detta. Men jag tror det kommer bli jättebra!!

Ikväll kommer Simone hit efter jobbet. Kanske ett par gamla klasskompisar till. Men det var inte helt säkert. Alltid kul o träffa henne. Beställer nog lite mat o kanske tar ett glas vin. Fast jag undrar om hon dricker vin??!! Det har jag glömt.......

Nej nu ska jag ta en tupplur innan Elias vaknar

1 kommentar:

Kluddan sa...

låter ju helt perfekt med schemat o att elias inte behöver va på dagis mer :)